( 4.4 امتیاز از 37 )
1397/02/05-11:58

گزارش نشست شورای مجتمع
گزارش نشست شورای مجتمع

گزارش نشست شورای مجتمع 
«جلسه چهلم شوراي مجتمع در تاريخ 4 ارديبهشت 97 با حضور آقايان محمدي‌عراقي، حاج‌ابوالقاسم، ناسخيان، سعادت‌الحسيني، علوي، حيدري، فقيهي و جعفري در مدرسه عالي کريمه اهل‌البيت برگزار شد. در ابتداي اين جلسه، مسؤول محترم پذيرش گزارشي از روند پذيرش مجتمع ارائه نمودند و در خصوص برخي موضوعات پذيرش مانند تبليغات و ظرفيت پذيرش مدارس تصميماتي اتخاذ شد.
در ادامه بحث تفکيک وظايف شوراي راهبري و شوراي علمي در دستور کار قرار گرفت و مباحث و ديدگاه‌هاي متعددي مطرح شد و در نهايت مقرر شد که پيشنهاد زير جهت تصويب به هيات امنا ارسال شود.
به منظور هم‌انديشي و تصميم‌گيري درباره کليه امور مجتمع در ذيل راهبردهاي ابلاغي از سوي هيات امنا، سه شورا به شرح زير تشکيل مي‌شود:
شوراي راهبري مجتمع به رياست رئيس مجتمع و با عضويت تعدادي از مديران، معاونين و اساتيد (به پيشنهاد رئيس مجتمع و انتخاب طلاب و تاييد هيات امنا) جهت تصميم‌گيري در خصوص امور راهبري و اجرايي مجتمع.
شوراي علمي به رياست رئيس مجتمع و با عضويت مديران گروه‌هاي علمي جهت تصميم‌گيري در خصوص موضوعات علمي و تخصصي.
شوراي مجتمع به رياست رئيس مجتمع و با عضويت اعضايي از هر دو شوراي علمي و راهبري جهت تصميم‌گيري در خصوص موضوعاتي که هم جنبه علمي و هم جنبه اجرايي دارند.
شرح وظايف هر سه شورا به نحوي تنظيم مي‌شود که کار آنها با هم تداخل نداشته باشد. همچنين در مواردي که در تفسير يک وظيفه ابهام باشد، رئيس مجتمع مرجع تصميم‌گيري را مشخص مي‌کند.
مصوبات شوراها براي اعضاي هيات امنا ارسال مي‌شود و در صورتي لازم‌الاجراست که در مدت معيني از سوي حداقل سه نفر از اعضاي هيات امنا مورد اعتراض قرار نگيرد؛ در اين صورت لازم است مصوبات شوراها در  هيات امنا بررسي شود.»

به مطلب امتیاز دهید :
( 4.4 امتیاز از 37 )
تعداد نظرات : 0 نظر

ارسال نظر

Change the CAPTCHA code
قوانین ارسال نظر