( 4.7 امتیاز از 40 )
1397/03/21-02:13

مهلت ثبت نام مدارس مجتمع حوزه ای صدر تا 27 خرداد ماه تمدید شد. همچنین 28 الی 30 خرداد زمان دریافت کارت آزمون میباشد

با توجه به درخواست داوطلبان عزیز برای تمدید مهلت ثبت نام جهت تکمیل مدارک وهمچنین ایجاد فرصتی برای عزیزانی که هنوز تصمیم قطعی برای حضور در آزمون مدارس مشکوة را نگرفته اند؛ مهلت ثبت نام تا 27 خرداد ماه 1397 تمدید میگردد. بدیهی است که با توجه به اینکه زمان آزمون یکم تیرماه 1397 میباشد این زمان دیگر تمدید نمیگردد.

همچنین در تاریخ 28 الی 30 خردادماه 1397 همه داوطلبین میبایست با مراجعه به سایت مجتمع (با ورود به پنل شخصی خود) کارت آزمون را دریافت نمایند. در این مرحله هر یک از دواطلبین  مشخص میکنند که در چه حوزه ی امتحانی میخواهند آزمون بدهند. مجتمع حوزه ای صدر جهت آرامش خاطر و تسهیل امر داوطلبین در 4 حوزه امتحانی واقع در قم، تهران، اصفهان و کرمانشاه آزمون ورودی مشکوة را در همه مقاطع برگزار مینماید. به این معنا که حتی دواطلبینی که اولویت اولشان را حضور در مدرسه علی بن موسی الرضا تهران اتخاب کرده اند میتوانند در سه حوزه دیگر واقع در قم، اصفهان و کرمانشاه آزمون متمرکز مدارس مشکوة را بدهند.

همچنین در مرحله دریافت کارت آزمون داوطلبینی که متقاضی محل اسکان در شب آزمون می باشند می بایست برای فراهم آوردن این امکان به مجتمع اطلاع رسانی نماییند.

به امید توفیق همه کسانی که خود را برای سربازی امام عصر ارواحنا فداه آماده میکنند.

به مطلب امتیاز دهید :
( 4.7 امتیاز از 40 )
تعداد نظرات : 0 نظر

ارسال نظر

Change the CAPTCHA code
قوانین ارسال نظر