( 4.2 امتیاز از 37 )
1398/03/23-10:04

پذیرش مشکات اندیشه (خواهران)


مدرسه علمیه خواهران مشکات اندیشه برای سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹ اقدام به پذیرش طلبه در دوره عمومیحضوری (سطح دو) پاره وقت و تمام وقت، می نماید.

تعریف دوره تمام وقت و پاره وقت:
تحصیل تمام وقت حضوری (سطح دو پیوسته) : شیوه ای از تحصیل در مقطع نخست است که طلاب دارای ️مدرک دیپلم و بالاتر، برنامه های تحصیلی خود را در بازه زمانی ۵ تا ۷ سال می گذرانند و به دانش آموختگان این دوره دانشنامه سطح دو اعطا می شود.
تحصیل پاره وقت حضوری : شیوه ای از تحصیل در مقطع نخست است که طلاب دارای مدرک دیپلم و ️بالاتر، برنامه تحصیلی خود را در دوره ۷ تا ۹ ساله طی می کنند.
حداکثر سن داوطلبان شیوه حضوری تمام وقت ۳۰ سال (متولدین ۶۸ و پس از آن) است. دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر با حداقل معدل کل ۱۲ از شروط پذیرش است.

نکته: حافظان قرآن کریم و دارندگان تحصیلات دانشگاهی با ارائه مدرک معتبر به تناسب از تخفیف سنی تا حداکثر ۳۵ سال مطابق دستورالعمل بهره مند می شوند.
نکته: دانش آموزان شاغل به تحصیل در پایه سوم دوره متوسطه دوم در صورت داشتن میانگین معدل حداقل ۱۲ از تعداد واحدهای گذرانده دوره دوم متوسطه مشروط به ارائه مدرک دیپلم حداکثر تا تاریخ ۳۱ / ۶ / ۹۸ مجاز
به نام نویسی هستند.
موفقیت در تمامی مراحل گزینش (آزمون، مصاحبه و تحقیق)از شروط اصلی پذیرش است.
متقاضیان ثبت نام در مدرسه مشکات اندیشه ، می بایست مدارک مورد نیاز را جهت پیش ثبت نام و بررسی و شرکت در مصاحبه اختصاصی مدرسه، از هم اکنون از طریق همین پیام رسان به کاربری paziresh۹۸admin @ارسال نمایند.

برای آگاهی از روند مراحل پذیرش، کانال ما را در پیام رسان سروش یا بله دنبال نمایید.   meshkut۹۸ @

سایت حوزه علمیه مشکات اندیشه:  http://meshkuteandishe.whc.ir/

به مطلب امتیاز دهید :
( 4.2 امتیاز از 37 )
تعداد نظرات : 0 نظر

ارسال نظر

Change the CAPTCHA code
قوانین ارسال نظر